יום שישי, 15 באוקטובר 2010

מכירת שישי בכייף 22/10/10 - אילאיל זיו

אילאיל אולי לא יודעת את זה אבל אני עוקבת אחריה עוד משחר ימי ההתעניינות שלי בפימו. הייתי מסתכלת אצלה באתר שעות, מנסה להבין איך היא שולטת בטכניקה המופלאה של המילפיורי, בשילובי הצבעים המשגעים, מנסה לנתח את הגלילים וחולמת על הרגע בו אגיע לסדנא אצלה. זה מעולם לא יצא כי בזמנו אילאיל גרה בטבעון, אבל אני המשכתי לחלום.
כמה שנים אחרי כן היא התארחה במכירה שערכה עפרה ממטבחי PETIT ואני נסעתי כל הדרך לכפר הס במיוחד בשבילה. הגעתי והתלבטתי בין שתי שרשראות משגעות שהיא הכינה, אבל קונה אחרת, זריזת מחשבה וידיים הקדימה אותי וכך השרשרת מעולם לא הגיעה לצווארי...

שחשבנו רוני ואני על המכירה שאנחנו רוצות לקיים - אילאיל מיד קפצה לי לראש. הכי טוב שאילאיל תבוא - כך אוכל לבחור לי מה אני רוצה. סופסופ...

התכשיטים של אילאיל מאופיינים בצבעוניות מתפרצת ומאוד "אילאילית" - ברגע שמכירים את אופי היוצרת מיד ניתן לזהות את טביעת ידה בתכשיטיה ועבודותיה.


 ליין התכשיטים שלה גדל ומתרחב כל הזמן, כיאה לאישה יצירתית עם ראש מלא רעיונות חדשים היא מקפידה להמשיך לחדש ולהמציא את עצמה. הנה למשל ליין הינשופים הקסום-



והשילוב המקסים של מראה הוינטאג' עם טכניקת המילפיורי שבה היא שולטת ביד רמה-


והשרשרת הזו שפשוט נראית כאילו היתה שייכת לנערה מבית אצולה אנגלי לפני מאה שנה -


או סיכות השיער הרומנטיות -


וכמובן קשתות...



אני בטוח אתאבזר לי בכמה תכשיטים. השאלה רק איזה...


אילאיל תתארח אצלנו במותק-בוטיק סוכר בבוקר המכירה, שד' יהודית 29 ת"א, 22/10/10 יום ו' בין השעות 10:00-16:00



אתם מוזמנים לאשר הגעה בעמוד הפייסבוק של המכירה!

שבת שלום וסוף שבוע נעים,
ליהי

2 תגובות:

  1. איזה פירגון, אני מסמיקה לי פה :)

    השבמחק
  2. אכן תכשיטים מקסימים
    ואיזה כיף לי שיש לי כבר מבחר (כולל שרשרת הקרוסלה העדינה והיפה :-))
    בהצלחה במכירה!!

    השבמחק