יום שני, 18 באוקטובר 2010

מכירת שישי בכייף 22/10/10 - שוקה

מחפשים את הבלוג-קנדי? הנה הוא, בלינק הזה.
-----------------------------------------------------------------------------------------


את עדי אני מכירה מגילגולה הקודם, שעוד עבדה אצל אחד מלקוחותינו. לפעמים אני נזכרת בחיוך בפגישתנו הראשונה, היא בתפקיד מנכ"לית הרשת, ואני שהייתי עוד בתחילת דרכי.
מאז עברו כבר כמה שנים, שבהן עדי ילדה בת, בן ועסק. חנות קסומה, פינת חמד משגעת בשם שוקה.


יש בה, בשוקה, ריח של פעם. זו לא עוד חנות צעצועים. עדי בוחרת בקפידה אביזרי משחק (שם קצת מפוצץ, אבל מה לעשות שלקרוא למה שיש בחנות 'צעצועים' פשוט עושה להם עוול?...), מייצרת בעצמה אוכל מלבד אותו היא עיצבה ופיתחה כאשר ברור שהמחשבה עלתה מתוך רקעה הקולינרי, ומציבה על מדפי חנותה המתוקה עשרות פריטים שפשוט אין בשום מקום אחר. מה למשל? בובות של בילבי, תומי ואניקה וסט שלם של וילה מצחיקולה נהדר ונפלא כמו שזה נשמע. אני יודעת. אני קניתי! או בובות קטנות של ברבאבא ומשפחתו השמנמנה והצבעונית. עוד יש שם תיקים, כלי אוכל לילדים, מחברות כרוכות מספרים ישנים, תכשיטים, בובות בד, קופסאות פח, תכשיטים לילדות, צעצועי עץ, אקורדיון בגודל מיני, רכבת על מסילה וקרונות, קרוסלות סוסים...








אמרתי לכם. אביזרי משחק. ממתקים. תענוג גדול לילד ולהוריו.
הכי כייף זה לבדוק מתי עדי בחנות ולבוא עם הילד הפרטי שלכם.

עדי נותנת לכווולם לשחק ולבדוק ולהשתעשע עם הצעצועים.
לשאוף קצת אוירה של פעם, להיטען באנרגיות הטובות של המקום ובעליו ולחזור הביתה עם הצעצוע הכי שווה בעולם.


עדי תתארח אצלנו במותק-בוטיק סוכר בבוקר המכירה, שד' יהודית 29 ת"א, 22/10/10 יום ו' בין השעות 10:00-16:00 ותציע ממגוון מוצרי החנות.





אתם מוזמנים לאשר הגעה בעמוד הפייסבוק של המכירה,
להתראות עוד מעט,
ליהי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה