יום חמישי, 6 בינואר 2011

באיחור אופנתי...



הדרלינג ההכי דרלינג בחרה את הבלוג שלי כבלוג עם סטייל במסגרת משחק הבלוגים שרץ עכשיו בבלוגיה.
איזה כייף לי, תודה מותק!
אז נכון שלקח לי קצת זמן, אבל הנה אני משלימה חובותיי ומתחילה עם 8 דברים ש(אולי) לא ידעתם עלי:


1. אתמול היתה לי יומולדת! נולדתי בחמישי לינואר יחד עם ברדלי קופר, דיאן קיטון ורוברט דוואל.

2. אם כבר מדברים על אדון דוואל - מעולם לא ראיתי את סרטי הסנדק. לעומת זאת את אישה יפה, חופים וסטלה - אני יכולה לראות ת-מ-י-ד! וגם ערוץ האוכל.
סורי, רוברט...
3. יש לי כושר גופני כל כך ירוד שבצבא קיבלתי פטור (אמיתי) משיעורי חנ"ג עכב חששו של הרופא הצה"לי שגופי לא יעמוד במעמסה של טירונות מקוצרת (10 ימים) בה יצאנו שבת והיתה הכי קלילה בצה"ל שכן כולנו היינו מאותרים לתפקיד מסויים שממש לא הצריך כושר כלשהו. ועדין קיבלתי פטור.


4. אחד מהסיפורים שיכנסו לקיר התהילה שלי ויסופרו לעד יהיה זה בו אחרי שסגרתי שבוע ראשון בצה"ל חיפשתי דרך להגיע למרכז. שירתתי על גבול לבנון וחיפשתי טרמפ לת"א. כאשר שמעתי שמפקד היחידה הגיע לביקור שאלתי את הרל"ש שלו אם אוכל לתפוס איתם טרמפ חזרה למרכז. הוא הסכים ושהגיעה שעת היציאה קרא לי לבוא. נכנסתי למכונית אמרתי תודה והתכוננתי לנסיעה ארוכה הביתה. אלא שאחרי 5 דקות נסיעה המכונית פנתה שמאלה לכיוון בצת ונעצרה. שאלתי את הרל"ש אם זו עצירה ארוכה והוא הסתכל עלי בתימהון - "חשבת שנוסעים לת"א? מה פתאום! יש פה פשושון שיקח אתכם!" וכך מצאתי את עצמי בטרמפ הכי מקומבן בצה"ל (ואולי בעולם), טסה עם תא"ל שמחזיק את הקיטבג שלי על הברכים כל הדרך לשדה דב...


5.למדתי קונדיטוריה במכללת 'בישולים' תוך כדי עבודת מילצור במסעדת 'רפאל' של רפי כהן.

ממש בתחילת הלימודים היה איזה מבצע צבאי שגייס חצי מטבח. אני, שתמיד אהבתי את המטבח והעדפתי אותו על פני ה'פלור', פניתי לרפי והצעתי את עזרתי במטבח. אמרתי שאעשה מה שצריך ומה שיתן לי. וכך מצאתי את עצמי אחרי משמרת כמלצרית, לובשת מקטורן שף וקולפת קילואים של שרמפסים טרים, מנקה הררי קלמארי סגלגל וחלקלק, חותכת ארגזי ירקות ועוד מיני עבודות שראיתי בהן הזדמנות ללמוד ולהכיר צדדים חדשים במטבח.
אחרי כמה חודשים הבאתי למסעדה תוצרים שהכנתי כשעורי בית ונתתי לרפי לטעום. זאת היתה משמרת המלצרות ה(כמעט) אחרונה שלי. רפי אמר שמקומי במטבח ואני החלפתי בשמחה את סינר המלצר במקטורן שף. במטבח שלו עשיתי את הסטאז' ושסיימתי אותו המשכתי לעבוד שם כקונדיטורית מן המניין. רפי זכר לי את שעות הקילוף והפרפ שעשיתי במטבח והכיר לי תודה. למדתי מהמטבח המדהים הזה ומהשף המקצוען הזה המון!

6. אני דחיינית כרונית. הכל דוחה לרגע האחרון. אני שונאת את זה אבל לא מצליחה להשתחרר מזה.

7. אני מאוד אוהבת לאכול וכמעט אין מאכל שאני לא מוכנה לנסות. העולם הזה מסקרן אותי, מרתק ומרגש אותי. יש כמה מסעדות בעולם אליהן אני חולמת להגיע - ואני עוד אגיע! חמוץ-מתוק-חריף-מלוח אני מוכנה לנסות הכל. חוץ מפלפלים! פלפלים זה ביג נו-נו.

8. בתור ילדה ניגנתי על פסנתר, גיטרה וחלילית ושרתי במקהלה. עוד בתור ילדה היו לנו (לפעמים ביחד ולפעמים בנפרד) חתולים, כלבים, אוגרים, ארנבות, עכברים ודגים. היום הבת שלי מבקשת חתול שהיא תקרא לו מרים.

נו - אז מה כבר ידעתם עלי ומה לא?...

וכדי להמשיך את השרשרת - הנה 8 המלצות:

1. מכל טוב - הבלוג של הילה. חדש ושווה!


2. הבלוג של בייק-רוני הטעים.


3. הבלוג המושקע והמקסים של חברתי המוכשרת גלית זינגמן מנמשים- הרפתקאות בעוגות.


4. Citrus & Candy


5. לאפות כמו בפריז...


6. Joy the baker


7. פול המתוק


8. בונביני


ועוד אחד שפשוט לא יכול שלא להכלל ברשימה - A wee bit of sugar. תציצו - לא תתאכזבו.


ועוד המלצה - 
עופרה המתוקה, בעלת המותג פטיט עורכת בשילוב ילדיסקו קנדי בלוג שווה ביותר- על כל קניית מטבח עץ לילדים מבית פטיט, במהלך חודש ינואר 2011, (למעט דגם אורי), תקבלו במתנה סט משחק עץ במתנה בשווי 350 ש"ח.




אז שוב תודה הדרי,
שיהיה סופ"ש מקסים,
ליהי

9 תגובות:

  1. וואו איזה פוסט כיפי!! קראתי הכל בשקיקה!
    הסיפור עם הטיסה בצבא ע-נ-ק! העלה לי חיוך גדול...
    וגם הסיפור על המלצרות ואיך שהגעת בסוף למטבח, ממש מעורר השראה!
    שמחתי והשתעשעתי לקרוא ולהכיר קצת יותר :)

    השבמחק
  2. מודה שהפעם קראתי עד הסוף

    לרוב הפוסטים עם העובדות לא כל כך מעניינים אותי, אבל שלך היה נחמד במיוחד :-)

    הבנתי שאנחנו נפגשות בסדנה בעוד שבועיים :-)

    השבמחק
  3. היה מרתק להכיר אותך יותר.
    אני גם תקועה בסטטוס 6:-)

    השבמחק
  4. אה איזו הפתעה מתוקה (:

    ואני לגמרי בעד החתול מרים כמו שאת יודעת !!!!!

    השבמחק
  5. איזה פוסט מעניין !
    נהנתי לקרוא עליך את כל העובדות האלו :)
    במיוחד שרפאל היא המסעדה האהובה עלי ועל בנזוגי, והקינוחים שם טעימים בטרוף ! ואנחנו אוכלים שם שנים :)
    LoolaB

    השבמחק
  6. איזה מותק את.
    כיף לדעת עוד 8 דברים עליך...
    נשיקות
    :-)
    אילת

    השבמחק
  7. איזה פוסט מגניב....

    תמיד כייף להציץ בקטנה לסיפור חייהם של אחרים ואת הכנסת אותנו ממש פנימה - תודה!

    הסיפור עם הטרפ הרג אותי מצחוק...הלוואי וכל החיים יהיה לך הפתעות נעימות שכאלו

    ואני ובעלי מתים על רפאל ומחפשים כל סיבה לקפוץ לשם לבד או עם חברים/הורים...והקינוחים....אהההה

    :)

    השבמחק
  8. היי ליהי! איזה כייף עכשיו ראיתי את הפרגון שלך! איזה מדהימה המון תודה!!! עשית לי את החודש!!!
    הסיפור של המסלול שלך ברפאל מדהים ומרגש. ממש מעורר השראה!
    את עדיין ברפאל?

    השבמחק
  9. בכייף רוני אני קוראת אדוקה. :-)

    אני כבר הרבה זמן לא ברפאל. העסק שלנו הוא פול טיים ג'וב. :-)

    השבמחק