יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

בירמינגהם 2011 - יומן מסע - חלק א'

חזרתי. נחתתי. תרתי משמע - גם באמת נחתתי בארץ, אבל גם נחתתי מענן הסוכר המתוק עליו הילכתי בימים האחרונים.
אני אוהבת חורף. תנו לי קור, גשם, חושך מוקדם, מעיל, צעיף וכפפות. אולי זו הסיבה למה אני אוהבת את אנגליה כל-כך, ותמיד תמיד שמחה לחזור אליה ומרגישה בה בבית.


הפעם נסעתי לבד. נסיעת עסקים עם פלז'ר בצידה. רק אני ועצמי. הגעתי לבירמינגהם שחיכתה לי קרה וגשומה מעט - בדיוק כמו שאני אוהבת.


בחרתי דווקא בתאריך זה לסוע כדי לשלב ביקור באחת התערוכות הגדולות של התחום שלנו שמתרחשת כל סופ"ש ראשון בחודש נובמבר, תערוכת Cake. מי שעוד לא היה - מומלץ!
נסעתי לתערוכה הזו כבר כמה פעמים, ואם בשנים הראשונות דובר על תערוכה מקומית, אנגלית, שלא ערוכה למבקרי חוץ ולפרקים לוקה בחסר בארגון - הרי שבשנים האחרונות התערוכה הפכה אינטרנציונלית לחלוטין, כולל קטגוריה מיוחדת בתחרות למתמודדי חו"ל, סדנאות הנדס-און קצרות, הדגמות בכל דוכן כמעט, מטבח-תאטרון המצולם למסכי ענק ואפילו זוג רקדנים סלוניים להנעמת זמן האכילה.


היה לי העונג לפגוש חברים טובים על פינט של בירה גינס (לדעתי - זו לגמרי הבירה הטובה בעולם), או שתיים, או שלוש... להכיר אנשים חדשים שעד עכשיו דיברנו רק במיילים, להרגיש סלברטי לרגע כאשר משהי בעלת מבטא צרפתי כבד פגשה בי וקראה "נו! ליהי פרום מותק?! אי דונט ביליב איט, אי לאב יו! אי לאב יור שופ! קאם קאם, יו מאסט סיי הלו טו מיי מאמ!!"  ראיתי והזמנתי המון מוצרים חדשים - חלק כבר אצלנו בחנות - חלק כבר בדרכם אלינו ויגיעו ממש בזמן הקרוב (דברים שווים בטירוף. בחרתי כל אחד מהם בפינצטה. כל מוצר, כלי או חומר מיוחד ומרגש), צילמתי ה-מ-ו-ן! גם עוגות יפות גם טכניקות מעניינות והכל אני מעלה פה.

בדרך ל-NEC עוברים דרך חורשה מקסימה



איזה שמיים... כ"כ אוהבת את אנגליה...


מומלץ לרכוש כרטיסים מראש...
בדוכן של לינדי סמית'


שימוש מקסים בתבניות סיליקון. עוגה של לינדי סמית'
הכל מבצק שוקולד 



זו דוגמא למשל לסדנה שניתן היה לקחת במקום ללא הזמנת מקום מראש. פשוט ומתוקי..
ינשוף משוקולד



העוגה עצמה מתוקה, אבל מה שבאמת מעניין היא הטכניקה השאולה מעולם הנייר בה נעשו הדמויות והיישום שלה על העוגה. זו דוגמה מקסימה בעני לחדשנות בשילוב עם טכניקות קלאסיות של זילוף ופילגרי.




גם פה היישום של טכניקה קלאסית במקום פחות קונבנציונאלי מקסים בעיניי.
עוגה המשלבת גם שימוש אחר בזילוף - שימוש המעניק נפח לשימלת הבובה, וגם שוב יישום של טכניקה מעולם הסראפ-בוקינג. רואים את דמות המלאכית הבלונדינית לבושה בכחול - זה הכל שכבות שכבות של זילוף ליצירת מראה תלת-מימדי.
זה מראה מלפנים
וכך זה נראה מהצד. תראו כמה שכבות. מרתק ממש..

ריקודים להנעמת זמן הארוחה
שוב אותה טכניקה של זילוף בשכבות. זה ממבט ציפור 
ומהצד. כמה דיוק נדרש פה...
רעיון מתוק לעוגות מיני

נכון שזה פשוט מעורר השראה?...
בפוסט הבא - עוד תמונות, ואז בפוסט המסכם כמה סרטוני וידאו מהתערוכה וגם פריז!

ליהי

6 תגובות:

  1. איזה כיף לראות את החוויות והתמונות! מחכה בקוצר רוח לראות עוד!!

    השבמחק
  2. מתמונה לתמונה ההתלהבות עולה...תמונות העלים מקסימות והעוגות....פשוט להתעלף...הכל מרתק והכי אהבתי את ...הנסיכה והעדשה. מאחלת שענן הסוכר ימשיך וימשיך...

    השבמחק
  3. מדהים!
    ומעורר השראה גם מחוץ לעולם המתוקים :-)

    השבמחק
  4. איזה כייף.עושה חשק להתחיל לחסוך לטיולון בשנה הבאה :-)

    השבמחק
  5. ליהי, מדהים...!!!!כיף גדול... הצלחת לתת לי תחושה כאילו לרגע הייתי שם...מתי התערוכה הבאה בלונדון ? חייבת להגיע...!

    השבמחק
  6. היי

    בפעם הבא אל תסעו בלי לקחת אותנו בבקשה,אנחנו גם נרים את המזודה אם צריך...

    השבמחק